• 24.06.15, 17:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Glass Lion tunnustab ebavõrdsuse vähendajaid

Cannes'is jagati tänavu esmakordselt auhindu nimega Glass Lion = The Lion of Change. Klaaslõvidega tunnustatakse brände ja agentuure, kes võtavad vastutuse ühiskonna ees ja aitavad maailma paremaks muuta, vähendades sugudevahelist ebavõrdsust, palgalõhet, eelarvamusi ja seksuaalseid stereotüüpe.
Touch The Pickle
  • Touch The Pickle
Glass Lions žürii esimees, IfWeRanTheWorld ja MakeLoveNotPorn eestvedaja Cindy Gallop ütles, et žürii võttis valikut äärmiselt tõsiselt ja soovib saata võidutööga kogu maailmale signaali. Samuti soovitas Gallop vaadata endale otsa, mõelda oma firmale ja küsida endalt: "Kas mina annaksin endale klaaslõvi?".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele